Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vrijdag 20 juni 2014

KWAK...


Nog één nacht...

Zo'n weekje vliegt voorbij.

Mijn streven was om de balustrade deze dagen af te krijgen... en ik kan vertellen dat hij af is. Weer een klus geklaard, al duurde het wat langer dan verwacht.
Nadat de klus geklaard was heb ik me gestort op de ramen. Een zeer ondankbare klus.
Als eerste had ik het dakraam schoon gemaakt... bling bling... glimmen dat ie deed. Daarna twee andere ramen.
Vol trots keek ik nog even naar het super schone dakraam... KWAK...PLETS... een vieze witte kwak op het raam... VOGELPOEP... een behoorlijke KWAK kan ik u vermelden. Met teiltje, zeem en trekker terug naar het dakraam... Opnieuw...
Ondertussen scheen de zon erop... met als gevolg... STREPEN... grrr...

Teiltje aan de kant, evenals de andere dingen... boek mee en met de benen op de tafel in de zon.

Morgen een nieuwe poging.

P.S. geen foto van de onsmakelijke KWAK ;-)

Geen opmerkingen: