Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

woensdag 30 december 2015

Op naar de jaarwisseling...


De dagen rijgen zich hier aaneen, overwegend vrij relaxte dagen zonder echt noemenswaardige hoogtepunten of dieptepunten.


Tot nu toe nog steeds redelijk mooi weer, ook al regende het vanmorgen lichtjes...


Vaak combineren wij boodschappen met een leuk uitstapje met de honden...


Rond een uurtje of vijf/half zes 's avonds is de lucht met regelmaat rood gekleurd...


Zomaar even een foto tijdens een wandelingetje...

Tja... en dan zitten we plots in de laatste dagen van 2015. Komende paar dagen hebben we hier veel visite, oliebollen bakken e.d., met andere woorden... minder tijd om even te bloggen. Zodoende wens ik 'jou' als lezer van dit stukje alvast een hele... 


FIJNE JAARWISSELING
~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~
~~~

2 opmerkingen:

Ger zei

Hoi Cilia,

Allereerst wens ik jullie een mooi nieuwjaar in goede gezondheid!!!

Heerlijk zo'n wandeling en uitstapjes met de honden.
Zit ik me na het bekijken van de foto's wel af te vragen wat voor mooi bouwwerk dat is,aquaduct,brug?

Hier brachten we oudjaarsavond en gedeelte van de nacht door met de kinderen,de eettafel stond vol koude en warme tapas gerechtjes, beetje van mezelf en beetje van Tapas El Quijote.
Om twaalf uur aan de bubbels op een mooi nieuwjaar met in de lucht hier vlakbij siervuurwerk waar zelfs ik van onder de indruk was, volgens dochterlief bijna net zo mooi als in Frankrijk op 14 juli.

Fijne en gezellige dagen gewenst samen met jullie gasten en laat de oliebollen smaken!!!

Lieve groet,Ger



Cilia zei

Hoi Ger,

Voor jullie ook de allerbeste wensen in het nieuwe jaar. Ik hoop van harte dat 2016 een wat zorgelozer jaar voor je gaat worden als 2015, wie weet zelfs weer lekker op reis... zou fijn zijn :-)

Hier totaal geen vuurwerk of dergelijke tijdens de jaarwisseling. Siervuurwerk vind ik nog wel mooi om te zien, maar al dat geknal en ander gedoe hoeft voor mij niet... ik mis dat hier ABSOLUUT niet.

Die 'brug' is een stuwdam... Barrages de Renaison. Een leuke plek om even met de honden te lopen als we naar Roanne geweest zijn.

Lieve groetjes, Cilia

P.S. ondertussen zijn we beiden al net twee oliebollen ;-)