Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vrijdag 12 april 2013

Video's...


Even een grapje...

2 Video's om jullie een idee van enkele geluiden bij ons huisje te geven.



Video 1... deze is op ons grondstuk Terres Lunières genomen.
Het geluid wat te horen is komt van het kleine stroompje, die het gehele jaar doorstroomt. In het stroompje zitten allemaal kleine watervalletjes. Dit stroompje wil Henk gebruiken om stroom op te wekken.


Video 2... deze is vanuit de voordeur gemaakt.
Op deze video is niets te zien omdat het buiten donker was. Geen straatverlichting hè! Vaak is er wel licht van de maan, maar soms is het echt pikdonker. Het geluid wat er te horen is, hoor je met grote regelmaat 's nachts. De uil zat dichtbij huis, gebeurt regelmatig, maar op het moment dat ik de camera pakte vloog hij/zij weg... wat verder het bos in. Jammer, jammer... zodoende maar één 'oehoehoe'. Later, toen ik de camera weggelegd had... was het weer dolle pret.

4 opmerkingen:

Walter zei

Zit ik helemaal in trance van natuurlijke verrukking te kijken... steekt er ineens een vent z'n tong naar me uit! Hahaha..Wel leuk om iets te zien van jullie plek. Fijn weekend! ;-)

Ger zei

Zal wel aan mij liggen.....maar wat ik ook probeer...zie en hoor niks van de nachtelijke beelden en geluiden.

enkel 'n tekst:this video is currently not available please try again later

Dan kijk ik hier maar naar buiten....ook niet veel te zien door de ramen waar de regen tegen aan slaat:-(

Fijn weekeind en lieve groet!!
Ger

Cilia zei

Haha Walter, kun je nagaan hoe zwaar ik het er soms mee heb. Ik schrok me ook een hoedje toen ik dat plots voor mijn lens kreeg... ik wordt er vaak in levende lijve mee geconfronteerd ;-)

Jij ook een heel fijn weekend.

Groetjes,
Cilia

Cilia zei

Hoi Ger,

Heb jij misschien je geluid uit staan? Of zat je gelijk bij het knopje van het 'haasje'. Deze werkt namelijk niet, het pijltje moet naar het stipje wijzen. Dan op de aan knop drukken... en... oehoe... een heel fijn weekend!!!

Liefs,
Cilia

P.s. Het is hier droog...
P.s. 2... Bij het tweede filmpje is wel beeld, maar deze is zwart :)