Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vrijdag 5 april 2013

Plankjes...

Een monnikenwerkje...

Al jaren bezig... plankjes meten, zagen, 2 keer verven, drogen om vervolgens aan het plafond te timmeren.

Afgelopen week weer vele plankjes gezaagd, om vervolgens na het verven binnen op de balustrade te drogen. Een soort van productiewerk... daar ben ik goed in ;-)
Verstand op nul, blik op oneindig en zagen maar...

Op de foto hierboven kun je een stuk van het plafond zien. Het witte is isolatiemateriaal, wat achter de plankjes komt. OOIT... hopen we dat het plafond afkomt. Eén ding kan ik wel zeggen, wil je snel... dan is het geen aanrader om het plafond af te timmeren met houtjes. Wel gaat het er mooi uitzien en ach... het is op zich tevens best leuk werk.

Geen flauw idee hoeveel potten verf er ondertussen al opgegaan zijn. Regelmatig nemen we een blik verf vanuit Nederland mee. Ook het verven, zo'n heerlijk simpel ontspannen werkje.
Kans is groot dat ik me ga zitten vervelen als het plafond eindelijk klaar is... zodoende lekker rustig aan, zodat er nog jaren wat te doen is. 

Momenteel regent het hier lichtjes in de Montagne Bourbonnaise, een beetje van dat druilerige weer. Dat nodigt uit tot een uitstapje... zodoende vanmiddag n.a.w. op stap.

Rest mij nog om jullie een heel fijn weekend te wensen, wij proberen hier nog twee aangename dagen ervan te maken om vervolgens zondag weer naar Nederland af te reizen.
Wie weet tot de volgende blog, waarschijnlijk vanuit Nederland.

Geen opmerkingen: