Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

woensdag 3 april 2013

Multifunctionele pan...


Onze pan...


Deze oude pan hangt al van het begin af boven onze houtkachel. Een schoonheid is het niet, al vind ik hem niet misstaan daar boven de kachel. Functioneel is de pan wel, al sinds het begin.
In koudere periodes is onze olijfolie altijd bevroren als wij aankomen, hup... even in de pan en het is weer vloeibaar. Zo menig ander etenswaar wat even ontdooit moet worden, hup... even in de pan en het is ontdooit.
Ook om even iets warm te houden, hup... in de pan en het blijft heerlijk warm.
ZELFS voor mijn favoriete sokken doet hij soms dienst. Sokken even in een handsopje, uitwringen, hup... in de pan en even later zijn ze droog. NOU!!!

Onze MULTIFUNCTIONELE PAN, we zijn er super blij mee ;-)

2 opmerkingen:

Ger zei

Hoi Cilia,

Ben bang dat ik niet in die pan pas.......
ook al omschrijf jij hem als multifunctioneel.
zou er zó in willen kruipen omdat ik al dagen stik van de kou.
Stikken van de hitte vind ik ook niet alles,maar iets er tussen in...

Liefs,
Ger

Cilia zei

Ik vrees ook Ger, dat je er niet in zijn geheel in past :-(

Tja... het wordt toch ook hoog tijd dat het EINDELIJK wat warmer wordt daar in Nederland. Weet je wat? Ik ga de komende dagen flink zitten blazen, zodat het volgende week wat warmer wordt in Nederland.
Nog even volhouden dus!

Een warme groet,
Cilia