Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

dinsdag 23 februari 2010

Vader mee

Met Hemelvaartdag zijn we weer voor een paar dagen naar Frankrijk geweest. Wij wilden de deuren die we gekocht hadden en zover voorbereidt die kant opbrengen, zodat we in de zomer geen aanhanger mee hoefden te nemen. Dit leek ons een mooie gelegenheid om mijn vader mee te vragen. Niet dat het huis al zover was, maar meer omdat je nooit weet of er zich weer zo'n gelegenheid voordoet. Mijn vader zag het ook wel zitten, dus gevolg ; met z'n drieën en de beide honden die kant op. We troffen het enorm, het was zalig weer zodat we heerlijk veel buiten konden zitten. Henk en ik hadden al wat plannetjes achter de hand, wat we eventueel met hem konden ondernemen, maar achteraf was dat niet nodig. Tijdens de eerste rondrit die we gingen maken had hij, na een paar kilometer al zoiets, dat als het aan hem lag hij net zo lief bij ons huis bleef, daar kon hij zo heerlijk zitten. Nou ja, wat doe je dan? Weer naar huis toch! Het waren erg leuke dagen, mijn vader die bijna nooit wijn drinkt, dronk voor de gezelligheid zelfs wat wijn. Frankrijk Hè! Er was wel 1 moment dat we gedacht hebben, we gaan weer naar Nederland. Dat was op het moment dat hij zei, komt ie, DAT HET NET SAUERLAND WAS. Nou dan zeg ik je, wij als echte Frankrijk liefhebbers beschouwen dat als een enorme belediging. Grapje, maar toch!!!!! Zondags zijn we weer naar Nederland vertrokken.

Geen opmerkingen: