Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

dinsdag 24 juli 2012

Lavande...



De tuin staat momenteel weer vol met lavendels, nou ja... vol! Ligt eraan hoe je het bekijkt. Een deel van de tuin staat er vol mee. En met een zacht briesje... komen de heerlijke geuren je de neusgaten in gevlogen. Vlinders, heel veel verschillende soorten, vliegen af en aan. Volop zomer.


Mijn wandelstok, hier staat hij nog tegen ons huis aan, heeft gisteren en vandaag weer volop gewerkt. Weer menig uurtje mee aan de wandel geweest, wij gaan namelijk vaak samen op stap.


Tevens veel buiten gezeten, wat achterstallige klusjes afgewerkt. O.a. een gordijn gerepareerd, de zoom was er al een tijd geleden, deels uit gegaan. Echt zo'n werkje die ik het liefst eeuwig voor mij uitschuif. Maar het is gelukt, met brilletje op, draad naald en schaar erbij, zittend in het zonnetje, bedwelmd in de lavendelgeuren is de zoom weer gerepareerd.


Nog even een zomers plaatje. Deze foto is vrij laat op de middag genomen en nog steeds stralend weer. Gelukkig in Nederland ook...



2 opmerkingen:

Walter zei

Heerlijk deze sfeertjes, ik heb er fantastische vakanties in beleefd. Dat maakt het mee-genieten een stuk makkelijker!
Een bijna zuidelijk gekleurde man groet je...;-)

Cilia zei

Ik hoop voor je, dat er nog vele mogen volgen. Vooral de stilte hier, zou je vast en zeker goed bevallen Walter.
Een hele vriendelijke groet terug, van een 'nog' behoorlijk noordelijk getinte dame...