Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

zondag 29 juli 2012

Hoog bezoek...


Jaja... vandaag krijgen wij 'hoog' bezoek.
Ik zit er al helemaal klaar voor, al kan het nog uren duren. Fris gedoucht, nette kleertje aan, een odeurtje op, huis voor zover mogelijk opgeruimd... ik ben er klaar voor.
Daar zit ik dan, kan bijna niets doen, want dan wordt m'n nette kleertje vies en gaat m'n haar uit model ;-) Rest mij alleen, stil zitten wachten. Zodoende maar even achter de comp.
Heb er zin in, maar dat wachten vooraf. Normaliter hebben we daar geen erg in, maar ja... met 'hoog' bezoek, wil je er toch even op je mooist bij staan.

Er komen namelijk wat volgers van mijn blog.

Zodoende willen wij natuurlijk een goede indruk maken. Als het niet gelukt, dan daalt het aantal volgers, hahaha...

Fijne zondag gewenst.

Opgeruimd huis...

P.s. Gelukkig is het niet meer zo absurde warm.

7 opmerkingen:

Unknown zei

Komt helemaal goed, gewoon lekker jezelf zijn!
Veel plezier!

Ger zei

.....En helemaal onverwachts kwam ik ook bij je op bezoek.....niet dat het in de planning zat of iets dergelijks, nee ik kwam wat foto's tegen bij meneer Google toen ik zoekende was naar patroon voor het leggen van estrikken.
En dan kom je met bepaalde zoekwoorden op leuke afbeeldingen uit......en raak je geboeid door een weblog van mensen en hun tweede huis in Frankrijk.
En omdat ik zomaar met de deur in huis val en al enkele posten met veel interesse las.....rezen er bij mij al meteen wat vragen van hoe en wat,dus ben ik maar naar het allereerste begin van je blogposten gegaan......en lees stukje bij beetje verder....
zou het in één adem kunnen uitlezen net als een mooi boek wat je maar moeilijk weg kunt leggen....maar ook mijn huishoudelijke taken roepen na het weekeind.
Maar ik ben volger geworden en heb je blog gelinkt bij mijn favorieten blogs en morgen komt er weer een dag om te lezen:-)

Ik sluip stilletjes weer naar buiten en zal jullie verder niet storen,rest mij enkel nog jullie samen met het bezoek een fijne en gezellige tijd te wensen!!

Lieve groeten,
Ger

Cilia zei

Nog eventjes afwachten, ze hebben geen laptop en zijn pas over twee weekjes weer in Nederland. Dus... als er dan 2 volgers weg zijn, nou dan weet je het ;-)
Het ligt vast niet aan de wijn, die rijkelijk vloeide en ook niet aan mijn leuk fris shirtje, hahaha...
Grapje, het was erg gezellig.
Jij ook al uit je wachtstand?
Groetjes en veel plezier met je gasten.

Cilia zei

Ik las je leuke stuk even over 'visite', weet je Elly... met onverwacht bezoek sla je de wachtstand over ;-) Wel met het risico natuurlijk dat m'n haren nog niet beeldig opgebonden zijn en dat ik in een shirt met gaten loop, kladjes in de ogen en sloffen, MAAR... ook dat ben ik.
Groetjes, Cilia
P.s. Eind augustus komt in zicht, spannend hoor!

Cilia zei

Hallo Ger,

Ooo... daar wordt ik best wel een beetje stil van, zoveel lieve, mooi geformuleerde woorden. Je kunt niet meer stuk bij mij ;-) en ik ben blij met je als MIJN nieuwe volger.
Ik weet niet of je ook een blog hebt, ik ga zo nog even kijken... heb het al geprobeerd, maar mijn laptop vertoont momenteel allerlei vreemde kuren, grrr... erg vervelend, ik ben al blij dat ik na veel gedoe hier eindelijk antwoordjes plaatsen kan (de comp is heel erg traag).
In ieder geval BEDANKT voor de lieve woorden en dat je volgster geworden bent, wens je veel kijk en lees plezier.

Een lieve groet vanuit Le Pre Bonnet,
Cilia

michel zei

Beste lezers, wij hebben alles goed bekeken en het is meer dan een dikke pluim waard! @Ger; de tips voor het leggen van de tomettes kun je rustig ter hand nemen, het resultaat is geweldig.Maar bovenal; het was gezellig en het heeft nog een gezellig vervolg gekregen.
@ Cilia en Henk; nog een fijne zomer en tot de volgende keer.
Gr. Michel
p.s. Ons blog volgt spoedig

Cilia zei

Hoi Michel, Annelies en kinderen. wij vonden het ook erg gezellig en... jammer dat jullie vakantie er weer opzit :0(

Groetjes en liefs,
Cilia

Ik kijk uit naar de 'nieuwe' blog...