Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

donderdag 21 augustus 2014

Een woensdag in augustus...


Zomaar een woensdag ergens laat in augustus. Een normale doordeweekse dag. Een dag waarop er eigenlijks niets bijzonders gebeurde...



Vidor en Mitsie, die keurig zitten voor de foto... nou ja... om eerlijk te zijn zaten ze te wachtten op het hondenkoekje die ik in mijn handen had.



Soms zijn er zo van die vervelende klusjes, van die klusjes die ik het liefst continu voor me uitschuif.
Deze week had ik me voorgenomen om een paar van die vervelende klusjes te gaan doen. Waaronder het schuren van een tafel en een paar tuinstoelen, om ze vervolgens opnieuw in de olie te zetten. Bah... erg vervelend klusje ;-(



Lange wandeling maken met de honden, altijd leuk ;-) Vidor is er altijd voor te porren, krijgt er nooit genoeg van.



Mitsie moet altijd even een zetje hebben, zij is nogal wat lui aangelegd.
De afgelopen dagen ben ik bezig met haar te trimmen, dit moet een paar keer per jaar. Ook één van die vervelende klusjes die ik me deze week voorgenomen had, waar ik meestal wat tegen aan hik.



Plantjes water geven.
Aan de planten is duidelijk te zien dat we al over de helft van augustus zitten.



Ook op het land, waar vandaag naar alle waarschijnlijkheid voor de laatste keer deze zomer gemaaid is, is goed waar te nemen dat de zomer op zijn einde loopt. Met veel moeite scharrel ik nog wat bloemetjes voor op de vazen bij elkaar. Van die karige bosjes...


Tja... niet zo veel bijzonders... een gewone doordeweekse dag.

WEL... heerlijk bijna de gehele dag buiten.

Ook heerlijk... ik zit hier, terwijl ik dit schrijf, een overheerlijk stuk reep te eten... smul smul ;-)