Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

dinsdag 12 juni 2012

Regen regen en nog eens regen


Gelijk al bij het opstaan dacht ik... zou ik er weer in kruipen.
Een vrolijke boel, maar niet heus.

Kreeg ik me daar een opbeurend mailtje van een mij wel bekende jongedame, onder de 50 zeg maar. Na lang stil zitten, vanwege een aandoening, beweegt zij weer volop. De kilo's die eraan gekomen waren, vliegen er spontaan weer af. Ook vond zij het nodig om mij op de hoogte te brengen van haar bruine teint opgedaan tijdens stralende mooie zonnige dagen. Tot slot besloot zij haar mail met de mededeling, dat als dit zo doorzet en wij over een maandje of drie weer gezamelijk met de hondjes wandelen, het misschien wel beter is dat ik voor of achter haar ga lopen, zodat het grote contrast niet zo te zien is.

Zodoende ik vanmorgen al spurtend in m'n onderbroek naar beneden, mij voornemend om de gehele dag zon te vangen. REGEN REGEN en nog eens REGEN. Dit alles zit ik somber gade te slaan achter m'n tweede kop koffie, onderwijl de koekkruimels uit mijn mondhoek vegend, mistroostig aan mijn zwembandje denkend.

DAT WORDT ZO NIET WAT...

Even een foto van Vidor vanmorgen, zelf zit ik er bijna net zo moedeloos bij...

Geen opmerkingen: