Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

woensdag 6 juni 2012

BLAUW...enzo...


 Niet om het één of ander hoor! Maar zo zag de lucht er vanmiddag uit... strak-blauw.
 Had ik gisteren een PRACHT-foto van een wel zeer geslaagde hosta, er waren helaas ook 2 hosta's op hun zijkant gaan liggen... tijdens onze afwezigheid. Met als resultaat dat ze er nou wel heel erg zielig bij staan.
De eerste werkdag zit erop, 8 uurtjes... jawel gered. Waarschijnlijk heeft de sanseveria er ook toe bijgedragen, wat gezellig lijkt dat toch hè!
 Na het werk zijn we nog even aan het klussen gegaan. Verder met de tomettes leggen... nou ja, een klein stukje verder. Het oude karpet kon eindelijk verwijderd worden, deze hadden we op de kille betonvloer liggen. Terwijl we het karpet naar buiten gooiden, om wat schoon gemaakt te worden, werd hij gelijk in beslag genomen.
 Ai... zie hier, wat dottig. Een wild bosviooltje (nou ja... wild?, zelf ooit een keer enige viooltjes gepoot, maar toch...). In het echt zie je hem maar amper, zo klein, vandaar even een foto.
Even een heel onnozel filmpje, maar het ging mij om het geluid, een geluid dat we hier de gehele dagen horen... priet priet priet priet priet... en natuurlijk het geluid van onze waterbak, die we zo af en toe eventjes uitzetten.

2 opmerkingen:

Walter zei

Na die prachtige blauwe lucht van je besloot ik te genieten van het onnozele filmpje, de koffie beker reeds in de hand...Nog dikke ogen van de slaap drukte ik hoopvol op start; Het filmpje bleek 'not available' Hahahaha!
Groetjes en fijne dagen/dagen.
Walter

Cilia zei

Ooo... hoop dat de koffie evengoed gesmaakt heeft, al denk ik dat het wel een waar genoegen geweest was met een vrolijk krekelmuziekje op de achtergrond ;-). Ik kijk er vanavond laat nog eventjes naar, afgelopen nacht deed hij het wel trouwens...priet priet priet priet priet.
Jij ook een fijne dag verder en een vriendelijke groet, Cilia