Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

maandag 11 juni 2012

GUNST...wat een mooie VOEGEN...


Gisteren en vandaag uren aan het voegen geweest, van dat vreselijke ondankbare werk. Niet dat ik het niet leuk vind om te doen, welnee... ieder voegje wordt met liefde gemaakt. Met hart en ziel ben ik ermee bezig. Ook niet dat de voegjes mislukken, nee hoor... zitten er super mooi in.

Welnu, de reden dat het zo ondankbaar is... niemand, maar dan ook echt niemand komt hier langs, kijkt naar onze vloer en zegt ;  GUNST WAT EEN MOOIE VOEGEN.

Eerlijkheidshalve zeg ik ook nooit, als ik ergens een vloertje bewonder ; OOH... GEWELDIG WAT EEN FIJNE VOEGEN.

Dat zijn zo van die dingen, alsof er niet iemand uren zoet mee geweest is. Alsof niet iemand daar een soort van levenswerkje verricht heeft.

Gelukkig heb ik de blog en ga ik hier eens eventjes mijn voegjes tonen.

 Hier een overzicht...

 Tomettes zonder voeg...

 Tomettes met voeg...

 Half-half... zie verschil...

Own... wat een werkje hè! 

Zelfs van een afstandje zie je het verschil.

Nou... niets teveel gezegd toch!  Gelijk een lesje geleerd, als je ergens een vloertje, of badkamertje, of dergelijks gaat bewonderen even om denken hè!  GUNST WAT EEN MOOIE VOEGEN.
             

5 opmerkingen:

Dees zei

Wow! knap hoor!

lacouronne zei

Wat een mooie tegels hahaha (maar de voeg maakt het wel af).
Gr. Michel

Cilia zei

Mooi hè! Hoe een voeg iets zo mooi op kan fleuren, maar daar weet jij alles van me dunkt... Ik zag op je blog hoe mooi jullie buitenmuur wordt, dank zij een nieuwe voeg.
Groetjes, Cilia

Cilia zei

Hmmm... je bedoelt natuurlijk, mooie voegen, Tegen de tijd dat jullie komen hoop ik dat de vloer grotendeels af is en wat zeg je dan......... juist!
Groetjes, Cilia

Cilia zei

Geweldig hè!