Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

maandag 13 augustus 2012

Pootje baden...vakantiekiekjes 3



Even wat 'frisse' foto's zo tijdens deze warme dagen...


We waren afgelopen week even bij de Gorges de la Sioule, waar we uiteraard even met de tenen in het water geweest zijn.


Wat nog niet mee viel, aangezien er allemaal stenen in het water liggen, loopt een beetje ongemakkelijk op blote voeten...zeg maar gerust!


Op zich hadden we een heerlijk rustig plekje, konden de honden lekker los. Ware het niet dat er hele vele kano's langs gevaren kwamen.


Aah... een eng beest. Ooh nee, een steen.


Wat toch een plaatje hè! Prachtige kleuren effecten in het water.


Nadat we uitgebadderd waren, namen we een sauna. Even 'lekker' zweten.

Henk zit ondertussen alweer in Nederland, heeft zelfs zijn eerste werkdag er al opzitten. Ik hoorde dat de lakens reeds gewassen zijn, zelfs al gedroogd... mooi mooi. Aangezien wij hier geen wasmachine hebben, neemt Henk iedere keer een paar tassen vuile wasgoed mee en komt met de schone was weer terug, keurig opgevouwen en al... helemaal fijn.
Hier heeft de stilte weer zijn intrede gedaan. Evenals Henk zijn onze buurtjes weer naar Nederland teruggekeerd... STIL, zo ook lieve kennissen (hè... Michel)... jammer hoor. We zullen de overheerlijke bbq's missen ;-)
Wel had ik vandaag een alleraardigst telefoontje van onze zoon. Die in eerste instantie van plan was om deze zomer te komen, maar het uiteindelijk te druk had. Vandaag een belletje dat hij alsnog komt, hij heeft al een vliegticket geboekt en komt halverwege september hier de rust verstoren, gezellig... erg veel zin in. Wij zien onze zoon niet zo hele vaak, vanwege de afstand en druk druk druk, maar als we elkaar zien is het vaak dikke PRET. Dus... even weer lekker ouderwets uitstapjes bedenken, fijntjes met z'n drieën in de auto rond toeren (honden ook mee... natuurlijk). Ooh... en me alvast verheugen op overheerlijke maaltijden, want koken dat die jongen kan (heeft hij niet van mij ;-)) en kwetteren (heeft hij wel van mij ;-)). Tja... daar moet ik me dus nog even psychisch op voorbereiden. Helemaal leuk...

Geen opmerkingen: