Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

maandag 21 mei 2012

Lapalisse...

Voor ons een heel herkenbaar beeld. Altijd als we naar ons huis in Frankrijk gaan komen we door Lapalisse en zien het kasteel van grote afstand opdoemen.
Vandaar onder de viaduct door richting de bergen. Ongeveer nog 35 kilometer kronkelen door de Montagne Bourbonnaise en we zijn thuis bij ons huisje.
Voor bovenstaande foto's ben ik zondag op de terugreis, in de regen, even uit de auto gestapt om ze SPECIAAL voor Marion te maken.
Zeer waarschijnlijk een heel herkenbaar beeld. Langs deze weg wil ik jullie (Marion en Jan) laten weten dat ik hoop dat de operatie goed gelukt is en dat het niet al te lang op zich laat wachten dat jullie dit beeld zelf weer met eigen ogen kunnen aanschouwen.

We zijn weer terug in Nederland, om ons voor te bereiden op ons komend langdurig verblijf in Frankrijk...

4 opmerkingen:

La Couronne zei

Hoi, leuke dagen gehad? Voor ons ook zeer herkenbaar deze foto en wat zijn de pandjes mooi opgeknapt hè.
Gr. Michel

marion zei

hoi Cilia, wat lief van jou en dat in de regen. ja het is heel herkenbaar. Jan zijn operatie is goed gelukt maar heeft veel wond pijn en dat is ook begrijpelijk met een wond tot op de bil en helemaal blauw. op 25 juni moet hij voor controle en als alles goed is gaan we 26 naar frankrijk. mischien komen we elkaar wel tegen bij carfour in Lapalisse. we moeten dan flink aan het werk om de schade opteruimen en gras maaien. ik heb er veel zin in om er heen te gaan, we doen het rustig aan en zien wel hoever we komen. Michel heeft gelijk ze zijn mooi geworden en ik hoop dat ze nog meer opknappen en al die ver gevordede rommel eens opruimen dan wordt de omgeving ook een stuk aantrekkelijker. ze zouden er een flinke belasting aan moeten hangen, dan ruimen ze de boel wel op. groetjes ut Grunn marion

Cilia zei

Mooi hè! Iedere keer weer vind ik het prachtig om het kasteel boven de straat/huizen te zien prijken, houdt ook in dat we er bijna zijn ;-)
EN... jawel hoor, het waren weer een paar leuke dagen.
Groetjes Cilia, trouwens ik kan nog niet reageren op je blog :(

Cilia zei

Hoi Marion, ik zat de gehele tijd al te denken wat een herkenbare foto voor jullie zou zijn... zodoende kwam ik op het idee, dat deze foto's vast en zeker bij jullie het Frankrijk gevoel zal oproepen, vandaar dat we op de terugreis even gestopt zijn om wat foto's te maken.
Fijn dat de operatie goed gelukt is, en nu snel herstellen om weer heerlijk in Frankrijk te kunnen genieten.
Groetjes en nogmaals sterkte, Cilia