Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

zaterdag 18 januari 2014

Heerlijk, weekend...


Heerlijk, het weekend is weer begonnen. Even lekker ongezond... smul smul...

Momenteel valt er weinig te bloggen over Le Pre Bonnet.
Eigenlijks zouden we druk bezig moeten zijn met het zoeken naar wat spullen voor daar, die we nog graag zouden willen hebben. Nieuwe kozijnen maken en wat raamwerken. Plannetjes maken voor wat we dit jaar graag zouden willen realiseren.

Tijd zat ervoor...

Maar nee... het is net alsof we hier een winterslaapje houden. Gewoon een beetje van ditte en een beetje van datte, maar tegelijkertijd niets.

Even iets totaal anders dan maar...

Vanmiddag was ik in de badkamer bezig, poetsen... moet soms ook gebeuren hè! Zag ik onze Morris plots de slaapkamer in glippen. Geen probleem. Totdat ik klaar was. Morris uit de slaapkamer halen, althans dat was mijn bedoeling. Weg Morris. Waar ik ook keek op de slaapkamer, onder het bed, achter de stoelen, achter de gordijnen, zelfs in de kasten... Geen Morris. Terwijl ik richting de deur liep, keek ik nog even achterom. 'Hé, wat steekt daar voor klein zwart stukje onder mijn net frisse dekbed uit?' Terug om het nader te aanschouwen. Twee kleine oortjes staken onder mijn dekbed uit. Snel mijn foto-toestel opgehaald...


Morris had zich tussen twee hoofdkussens, onder het dekbed genesteld. Hier kwam hij alweer een beetje tevoorschijn...



Een beetje lui om zich heen kijkend...



'Ah... weekend...'

Fijn weekend allemaal en wie weet... volgende blog weer wat meer te vertellen :-)

2 opmerkingen:

Walter zei

Dit was meer dan genoeg, een leuk vrolijk berichtje ;-)
Fijn en lui weekend gewenst.

Cilia zei

Hoi Walter,

Jij ook een fijne zondag... misschien even een 'goed' boek lezen ;-)

Een vriendelijke groet,
Cilia