Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vrijdag 10 juni 2011

Onze Femke...

Hè bah, deze blog niet lezen als je geen zin in een lekker zeurverhaal hebt. Want een zeurverhaal wordt het, omdat we even een klein dipje hebben, m.a.w. enorme zelfmedelijden, zeg maar gerust. Wat wil het geval, eerst viel er gisteren een afrekening van de energiemaatschappij op onze deurmat, ééntje waar je echt niet vrolijk van wordt. Ik heb nog overwogen om hem bij de buren in de bus te proppen, maar ja onze naam stond er toch echt op. Zo worden we dus nooit rijk... Maar goed daar is nog over heen te komen, DENK IK... Het ergste komt nog... komt ie..., één van onze katten heeft sinds een dikke week een bloedoortje, nou moet zij er volgende week aan geopereerd worden, tot zover valt het nog allemaal mee, zij het niet dat de hechtingen er 14 dagen in moeten blijven zitten en tevens moet onze kat die periode een kap op. Ook kan zij in die periode niet ingeënt worden, wat ook de afgelopen week niet mogelijk was i.v.m. de eventuele operatie, we laten haar nou een dag voor vertrek inenten, dat is eventjes niet anders... Nou wil het geval dat wij van plan waren om zaterdag over twee weken naar Frankrijk te gaan, om vervolgens een week later de katten op te halen. We hadden een hele planning gemaakt die we nu compleet omgooien moeten. Als alles meezit ligt het nou in onze bedoeling om uiterlijk woensdag over twee weken die kant op te gaan, als de hechtingen eruit zijn. We nemen dan gelijk onze poes Femke mee, zodat we zelf een beetje een oogje op haar hebben, de andere drie komen dan een week later. Hè, wat een misère toch, ik zat me al helemaal op te winden van ergernis, blij dat ik het even van me af kan bloggen, weg zelfmedelijden WE GAAN ER WEER VOOR. Zometeen een nieuwe planning maken, onze poes wat extra kattensnoepjes toebedelen en... de friteuse aan, smul smul. Fijn Pinksterweekend...

Geen opmerkingen: