Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

dinsdag 11 mei 2010

Mijnwerkerslamp

Van deze lampjes hebben we meerdere, ze werken overal perfect voor. Het lezen 's nachts, als we in het donker na het toilet moeten of iets uit de schuur moeten hebben en ook als we in het donker een stukje met de honden lopen. Je hebt namelijk beide handen vrij, dat is erg gemakkelijk in vergelijking met een zaklantaarn.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Even een leuk stukje tussendoor. Een stukje over hoe het er 's nachts aan toe gaat in ons huisje. Nee, ik bespaar de .... details. Op mijn andere blog heb ik er al een stuk over geschreven onder de titel: Romantiek. We houden het netjes op deze blog, maar ik wil er wel even wat over vertellen. Het zit namelijk zo, wij hebben op de slaapkamer wel een lamp hangen, maar deze kun je alleen beneden in de keuken aan en uit doen. Met als gevolg, dat wij een kaars aandoen als we op bed gaan, anders moet je naar beneden om de lamp uit te doen. Henk valt meestal vrij direct als een blok in slaap, maar zelf mag ik graag nog even een uurtje op bed liggen lezen. Nou wil het geval dat ik helaas geen 18 meer ben en dat het me wat moeizaam afgaat om te lezen bij kaarslicht. Dus kwam ik op het idee om er een mijnwerkerslamp bij op te zetten, dat te samen met een leesbrilletje. Echt super, werkt perfect, een heuse aanrader. Dus, TIP- als het je niet uitmaakt hoe je er bij ligt en je wilt toch graag lezen op bed: LEESBRIL + MIJNWERKERSLAMP. Ik moet er wel bijvermelden, dat het echt geen kijk gelijk is, maar och..... Ik heb er maar geen foto van mijzelf bijgedaan, die aanblik wil ik jullie besparen.

3 opmerkingen:

Dees zei

Hey joh, komop met die foto! Je ziet er vast heerlijk uit.
Ik zit in de zon altijd te lezen met een zonnebril en een leesbril over elkaar heen, Ziet er ook heel bizar uit.....

Cilia zei

Haha, ik wil de blog wel een beetje leuk houden.

Dees zei

Issie toch wel