Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

woensdag 17 juni 2015

Mopperberichtje...


Even een mopperberichtje tussendoor...

Het was vandaag bar en boos met het weer... knudde met een rietje.
Vanmorgen bij het wakker worden keek ik vrolijk uit mijn raam. Ha, dacht ik bij mijn eigen, het is nog vroeg... nog even lekker omdraaien. Net een heerlijk fris verschoond bedje met super zachte flanel... dus dat lag en rook PRIMA en... lekker zacht ;-)
Na een tijdje had ik het wel gehad en keek opnieuw uit mijn raam... NOG DONKER.
Toch maar even een blik op mijn telefoon, om te kijken hoe laat het was... 9.30 uur...
Weer uit mijn raam kijken, kon ik maar amper de tegenoverliggende bomen zien... we zaten in een WOLK, die zo'n beetje de gehele dag is blijven hangen op enkele momenten na... TOEN HET REGENDE.
Koud, regenen, miezeren, grauw... geen ZON gezien vandaag.

Om 9.30 uur... toch maar van mijn bed gegaan om me, in mijn oude ochtend kloffie met een kop koffie en een bakje kwark met chocolade cruesli, naar het terras te begeven. Dat ging allemaal nog redelijk goed, evenals het douchen en aankleden. Maar daarna wou er de gehele dag werkelijk niets uit mijn handen komen.



Tja... zo dadelijk weer onder mijn heerlijke zachte flanellen overtrek, dromen over betere tijden.

Goed nieuws...

Was ik me gisteren vergeten deze blog te plaatsen (alsof alles nog niet erg genoeg was... was ook nog eens mijn internet tegoed op. Opwaarderen duurt vaak erg lang...), kan ik er nu nog mooi even wat positiefs bij zetten... De zon is weer terug, de vogeltjes kwetteren weer om het hardst... Gelijk bij het ochtendkrieken zag en hoorde ik het al.


Daar wordt een mens toch wel vrolijker van ;-)

Zo... nu snel naar buiten. Dadelijk een lange wandeling met de honden maken, want zelfs dat is er gisteren bij ingeschoten.

2 opmerkingen:

Ger zei

Hoi Cilia,

Eigenlijk maakt het niet zoveel verschil met Franktijk of hier😂 ook wisselvallig wat het weer betreft en hoe ik me voel van vrolijk tot mopperig en alles daar tussen in.
Nou lijkt mij dat helemaal geen slecht idee jij ook in zo'n bedje net als ik maar dan zonder pijnlijke knie,zetten we de bedjes bij slecht weer hier in de serre en bij goed weer bij jou onder het afdak,kunnen we lekker kletsen,mopperen en vrolijk zijn en van elkaars gezelschap genieten.
Krijg jij op bed ook van die oude slopen met kantjes want die heb ik nog meer.
Heb op dit moment dochterlief om me heen die vrijdags komt poetsen nu ik niet vooruit kan.
Gister heeft de therapeut me thuis op bed weer flink laten steunen en kreunen.........oei.....wat kost het veel inspanning en pijn om spieren in knie te gebruiken, volgende week ga ik naar praktijk want hij wil me op de loopband:-(

Fijn weekeind en lieve groet!!!!
(In de hoop dat reactie nu weg gaat want gisteravond was ik alles kwijt)
Ger

Cilia zei

Hoi Ger,

Hahaha... we gingen er vast een gezellige boel van maken, zo naast elkaar in een romantisch bedje. Af en toe even een bestelling bij Harry en Henk... voor het hoognodige natje en droogje. Niet te vergeten voor het vervoer in onze bedjes, want ja... we willen er zo af en toe ook wel eens even op uit hè ;-)
Wat fijn dat je dochter je zo helpt... als het weer wat beter met je gaat niets aan haar laten merken hè! Zo lekker gezellig ;-)
Oo... gossie, dus moet je ook nog op de loopband, het valt niet mee. Maar het gaat vast en zeker allemaal goed komen Ger en laat je ondertussen maar even lekker in de watten leggen.

Heel veel sterkte daar met zijn allen en heel veel liefs, Cilia