Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

dinsdag 4 november 2014

Vogelgeluiden...


Ik zat nog even tussen de HELE VELE foto's van afgelopen zomer te neuzen. Werkelijk ONTZETTEND veel, ik kan er nog wel 4 a 5 maanden blogjes mee vullen, hahaha...
Dat doen we dus maar niet, daar wil ik jullie niet mee belasten ;-)

Wel zag ik tussen de foto's dit filmpje. Eigenlijk een slecht filmpje, maar wel leuk is het om te horen hoe stil het daar bij ons huis is...


Helemaal niet stil... ik vroeg mezelf af hoe ik er toch wel bij kom om het daar stil te noemen.
Dagelijks een herrie van heb ik jou daar. Ik schrok er gisteravond, toen ik het filmpje beluisterde, zelf haast van ;-)

FIJNE DAG VERDER...

4 opmerkingen:

Exkootz zei

Hi,
Blijf maar lekker je blog versturen, ik kijk er elke morgen al naar uit!
groetjes,
Gerry

Cilia zei

Hoi Gerry,
Leuk om even weer wat van je te horen en... fijn dat je elke morgen even een kijkje neemt :)
Lieve groetjes, ook aan Nancy, daar in Amsterdam.
P.s. Hoe wordt het met jullie huis?
Cilia

Exkootz zei

Ons huis gaat steeds meer lijken op wat we graag willen, we zijn nu weer thuis na een 6weekse pijniging, het was dit keer niet zo leuk en heel erg zwaar, maar de septique en het vloeiveld zit erin, ook tussentijds nog even de bovenetage gereed gemaakt.
gr
Gerry

Cilia zei

Het was even zoeken Gerry... maar ik heb jullie website weer gevonden.
Schiet nou echt wel op hè! Wordt erg mooi daar bij jullie en wat een werk ;-)
Ik las dat jullie er ook erg veel en lang geweest zijn de afgelopen tijd, heerlijk...
Vriendelijke groetjes, Cilia