Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

woensdag 26 november 2014

Even niets...


Momenteel zeer weinig... tot niets... te bloggen over Frankrijk. Jammer jammer, had hier graag een heel verhaal neergezet. Maar helaas schiet me niets zinnigs te binnen, zelfs geen onzinnige dingen.

Zo gauw we weer in Nederland zitten worden we opgeslobberd door het dagelijkse leven hier. Natuurlijk wordt er wel eens over Frankrijk gebabbeld, maar toch... is het dan de ver van mijn bed gebeuren.

Idem dito met foto's. Momenteel worden er geen nieuwe gemaakt. Zou ik kunnen overwegen om oude foto's te plaatsen, maar ja...

Vervelend vervelend.

Ik las trouwens dat het afgelopen weekend DAAR 18 graden was, grombeldegrombel... lekker buiten zitten... T-shirt weer...
Heel wat anders dan vorig jaar zo rond deze tijd...


Nog even een oudje... omdat ik deze zo mooi vind ;-)


Nog dikke drie weken... pfff... dan gaan we weer. Alweer aan het aftellen...



8 opmerkingen:

Anoniem zei

Voor even niets vond ik het toch gezellig om weer een stukje van je te lezen, Doe maar meer even niets stukjes :)
xxxx Petra B.

Cilia zei

Hoi Petra, dat is lief van je :-) :-) :-)
Ik ga mijn best doen om komende weken te vullen met zo af en toe een 'niets' stukje ;-)
Lieve groetjes daar, Cilia

Rozen van papier zei

Nog geen winter hier gehad, leek meer voorjaar, en af en toe flinke regen. Maar dan gaat van het weekend gebeuren, koude wind en eind volgende week graadje vorst, maar wél zon erbij gelukkig.Jullie gaan zeker voor de Kerst erheen? Gezellig,

Groetjes Janny

Hent zei

Ha Cilia
Ik moet een weekje langer tellen.
Hent

Cilia zei

Hoi Janny, ik zag dat er in het zuid-oosten van Frankrijk WEER behoorlijk wat regen gevallen is. Vooral in de Var volgens mij. Dat is even wat zuidelijker als waar jij zit hè! Hoop dat het bij jullie wat meeviel.
Zo'n zonnetje maakt altijd heel veel goed.
Sinds we ons huis hebben is altijd het streven om er tijdens Kerst en Oud en Nieuw te zitten, zo ook dit jaar. Heb er alweer veel zin in.

Vriendelijke groetjes, Cilia

Cilia zei

Hoi Hent,
Dan maar hopen dat je goed in het tellen bent ;-)
Grapje... leuk zeg, dus ook in Frankrijk tijdens de jaarwisseling. Je weet ons te vinden hè ;-)
Groetjes, Cilia

Ger zei

Hoi Cilia,

Zo'n dik pak sneeuw moet er toch zeker een maal in de wintermaanden vallen,dan weten we ook weer wat echt winter is.
We zouden het bijna vergeten na een zacht najaar en wintermaanden die plaats maakten voor vroeg en zacht voorjaar.

Het vertrek naar Frankrijk begint al aardig op te schieten☺☺

Fijn weekeind met veel iets en weinig niets;-)

Lieve groet,Ger

Cilia zei

Hoi Ger,

Dat was vorig jaar wel een complete verrassing. 's Avonds enkele kleine waterige sneeuwvlokjes, om vervolgens 's morgens wakker te worden in een geheel witte wereld.
Ik vind het wel prettig zo'n zacht najaar en een vroeg voorjaar. Vooruit, tussendoor een beetje sneeuw... met de Kerstdagen ;-)

Ik heb er alweer veel zin in. Als het weer het toelaat weer stenen zoeken voor het terras, kerstboom in huis, houtkachels aan... ik verheug me er alweer op.

Jij ook alvast een fijn weekend en hele lieve groetjes, Cilia