Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vrijdag 18 juli 2014

Zonnig weekend...


Eventjes helemaal niets...

Zit hier de zweetdruppels uit m'n ogen te wrijven, na een lange wandeling met de honden in de zengende hitte op het land... tsja... niet echt vermeldenswaardig.

Gisteren onderuitgezakt op de bank naar een Engelse detective gekeken... die mis ik in Frankrijk wel eens... tsja... ook geen wereldnieuws.

Zo zou ik nog even door kunnen gaan... maar... ik laat het hierbij.

Wel wens ik jullie...

EEN HEEL FIJN ZONNIG
WEEKEND
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


2 opmerkingen:

Ger zei

Hoi Cilia,

We hebben het weer niet in de hand,zomers vind ik fijn....
maar tropisch daar kan ik echt niet tegen,dus laat ik de boel de boel en doe echt alleen maar het hoog nodige.
Maar de honden bij jou moeten natuurlijk wel uitgelaten worden, de koelste plek omdat te doen is in het bos in de schaduw van grote bomen.

Tja,het nieuws op TV gisteren en vandaag daar word ik heel verdrietig van,denk aan al die nabestaanden die hun geliefden en familie nooit meer terug zien,afschuwelijk om zo´n bericht thuis te krijgen, ook al ken ik de mensen niet,heb zó met ze te doen.....

Lieve groet en fijn zomers weekeind!!!
Ger

Cilia zei

Hoi Ger,

Tja Ger, als een mens, zoals ik, voor honden kiest dan moet je er met ze uit... weer of geen weer.
Komt bij dat ik ze ook wat verkoeling wens, zodoende met ze naar het water loop, daar waar geen bos te bekennen is... maar de honden heerlijk kunnen zwemmen. De honden blij.. en dat maakt mij dan ook blij, ondanks de vele zweetdruppels die me dan van het hoofd af gutsen.

Vreselijk, wat daar gebeurd is... Evenals die andere ramp met een vliegtuig van Malaysia Airlines, die compleet met passagiers zo'n 4 maand geleden verdwenen is. Gewoon weg, zomaar verdwenen... een Boeing 777 met 239 mensen aan boord.
Zoveel mensen in zo'n korte tijd omgekomen met een vliegtuigramp.
Nee, ik moet er niet aan denken hoe verschrikkelijk het zou zijn om zo'n afschuwelijk bericht te krijgen als nabestaanden.

Toch lieve Ger, je kunt niet al het leed op je rug torsen en... niemand is er gebaat bij als jij je er verdrietig om voelt, al hoe erg het ook allemaal is.

Dus... kop op Ger en probeer er ondanks alles een fijn weekend van te maken.

Ik wens je een heel goed weekend toe en hele lieve groetjes,
Cilia