Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vrijdag 4 april 2014

'Nieuwe' linnenkast...



Al een tijd was ik op zoek naar een leuke linnenkast voor op de mezzanine. Niet te groot, niet te klein, het liefst een mooie beschilderde kast en niet al te duur ;-) Dat ging maar niet gelukken... of te groot, of te klein, of te duur.
Gisteren is het gelukt, een leuke oude grenen linnenkast voor weinig geld op de kop getikt. Een kast met vier legplanken en een grote lade onderin.
De kast moet wat opgeknapt worden, hij staat al in de lijmtangen, en daarna wil ik hem waarschijnlijk beschilderen... althans dat was de bedoeling. Ik begin alweer lichtjes te twijfelen. Aan de ene kant vind ik de houtstructuren altijd erg mooi, terwijl aan de andere kant ik ook dol ben op mooie geverfde kasten... geen grijs of wit trouwens, maar heerlijk bont...

Daar ga ik me het komende weekend even over bezinnen, rest mij nog om jullie een fijn weekend toe te wensen...

Geen opmerkingen: