Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

woensdag 11 april 2012

Zomerplannen...


ZOMERPLANNEN...Goh... wat klinkt dat al heerlijk hè! Vooral op zo'n druilerige dag waarin ik stevig weggedoken in m'n winterjas me voorzichtig naar buiten begeef.
Ik begrijp ook volkomen, dat vele mensen al in de winter een zomervakantie boeken, alsof de warmte van de zomer alvast een beetje naar je toe komt.

De zomerplannen van ons zijn zo goed als gereed.

HIER ONS PLAN...

-Met hemelvaart zijn we van plan om met een aanhanger, voor een lang weekend, die kant op te gaan. Om alvast de dingen die we daar de komende zomer denken nodig te hebben daar heen te brengen. Daarna weer terug naar Nederland om de laatste dingetjes hier nog te regelen om vervolgens 2 weken later weer naar Frankrijk te gaan.
-Vanaf begin Juni tot halverwege September ga ik weer voor een paar maanden naar Frankrijk. Henk komt zoveel als mogelijk en is weer van plan om thuiswerk te gaan doen. Hij gaat wat minder vaak terug naar Nederland als vorig jaar, maar wel voor langere aaneengesloten periodes. Wat inhoudt, dat hij zo af en toe voor een week terug gaat om te werken en om hier in Nederland ons huis te luchten ;-)

Uiteraard hebben we er weer veel zin in.

Ook kan ik ver..... hier had ik een 'vrolijk' verhaaltje staan die ik gewist heb, vanwege omstandigheden.

Deze blog had ik al in de 'wachtkamer' staan, jaja... dat kan dus. Soms schrijf ik een blog, plaats hem in de wachtkamer, pas hem later nog even aan en wijzig het tijdstip van plaatsen.  Wat tevens inhoudt, dat er soms zomaar een blog opkomt terwijl ik helemaal niet aanwezig ben... LEUK leuk dat zoiets allemaal mogelijk is toch?

Deze blog plaats ik wel, om aan te geven dat de plannen zo goed als rond zijn voor de komende zomer.
Voor nu laat ik het hierbij, later kom ik er nog wel op terug.   

2 opmerkingen:

Unknown zei

Ik hoop dat alles goed is Cilia??

Cilia zei

Hallo Elly,

Ik heb de blog wat aangepast omdat op dit moment de vrolijke stemming even ontbreekt door de kritieke toestand van een naaste familielid.

Liefs, Cilia