Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

donderdag 23 februari 2012

GEEN PAPIERTJE...

Kladjes uit de ogen. Wintermuts besteld, ontvangen en aan de kant gelegd. Zonnetje schijnt volop, 10 graden boven nul. ACTIE... ik ben/was er weer gereed voor.
Stap één : op zoek naar mooie overgordijnen voor de deurenpartij in de schuur. Nette kleren aan ( nou ja... net??? schone spijkerbroek, zeg maar), jas aan, even het papiertje waar ik de maten opgeschreven heb pakken, wel zo handig "Afgelopen vakantie heb ik alles tot in den treure uitgemeten, tekening erbij gemaakt om zo exact mogelijk te weten hoe breed en hoe hoog de gordijnen moeten worden. Jaja... zo ben ik... een grondige voorbereiding".

GEEN PAPIERTJE

Overal zoeken, zweet, zweet, jas weer uit, zoeken, nog eens zoeken. Alle lades bijlangs, alle paperassen bijlangs, op handen en voeten het huis doorkruisen. De net frisse schone spijkerbroek begint er al haast weer wroetig uit te zien van vrolijk opspringende honden, die denken dat het een spelletje is. Maar al met al...

GEEN PAPIERTJE

Het zal toch niet waar zijn... het papiertje ligt toch niet in Frankrijk? Voor vandaag weer genoeg gedaan, pfff. Ik denk dat ik nog even een na-slaapje ga doen. Tja... het ligt niet aan mij, ik stond al in de startblokken. Overmacht. Even een nachtje over slapen, morgen weer vol frisse moed verder, hm.

2 opmerkingen:

marion zei

ja Cilia, dat overkomt mij ook wel eens, vooral in het begin. ik heb mij aangeleerd omdat in mijn agenda te schrijven, zo kan ik het niet verliezen. het is maar een idee. ook de boodschappen die ik in frankrijk nodig ben doe ik deze manier en dat bevalt mij best. groetjes marion

Cilia zei

Haha... is het natuurlijk wel zaak om de agenda niet te vergeten. Trouwens ik ben alweer aan het zoeken geweest... nul komma nul, nog één kans, dat ie in Henk zijn auto ligt. Goeie hoop, vanavond gelijk zoeken.
Groetjes, Cilia