Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

dinsdag 27 april 2010

't Zit er weer op

Zondags 11 april zijn we weer vertrokken naar Nederland. Altijd weer een dubbel gevoel. Het is er altijd heerlijk in Le Pre Bonnet, maar het is ook altijd weer prettig om thuis in Nederland te komen. Daar waar onze katten ons verwelkomen, daar waar onze oppas her en der mooie bloemen neer gezet heeft, daar waar de stapel kranten liggen te wachten om gelezen te worden, daar waar de comp en de tv staat, daar waar we weer gezellig tussen de mensen in ons eigen leuke buurtje zitten. Maar toch??????
De laatste dag voor vertrek zijn we nog even langs een brocante in La Chabanne geweest. Voor ons, de eerste brocante van dit jaar. Wie weet volgen er dit jaar weer meer, vinden we meestal erg leuk. We hebben niks van onze gading gevonden, maar desondanks vinden we het leuk.
Ik had nog erg leuke foto's, die ik voor de gezelligheid opgehangen heb. Foto's van een heerlijke stoere man in een wastobbe. Super!!! De foto is een beetje wazig, maar in het echt lekker niet. Genieten.....

2 opmerkingen:

Marzeijle zei

Hallo Cilia,

Heb vandaag je blog "ontdekt", heerlijk om een beetje met jullie mee te genieten!!! Wat een prachtig plekje en geweldig huisje!!

Groeten vanuit Sneek, Martine

Cilia zei

Hoi Martine, Tankewol.
Leuk dat je volger geworden bent. Weet je wat ik ook leuk vind? Dat je uit Friesland komt. Op mijn andere blog heb ik een stukje over Friezen geschreven, onder het kopje FRIES.
Groetjes, Cilia