Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

donderdag 19 oktober 2017

Jaartje rond vakantie...




Afgelopen vrijdag kwam ik een dorpsgenoot tegen.

Zij : Terug van vakantie?
Ik : Ja, na vijfenhalve maand werd het wel eens tijd hè!
Zij : Wanneer gaan jullie weer?
Ik : MORGEN.

Altijd weer grappig dat sommige mensen ons verblijf hier in Frankrijk steevast als vakantie blijven beschouwen.

VAAK VOELT HET OOK ALS VAKANTIE...

Zo zijn er ook van die mensen die me vragen wat we hier dan wel de gehele tijd doen.
Tja... wat doet een mens zoal de gehele dagen? Beetje werken, beetje eten, beetje drinken, beetje lopen, beetje zitten, beetje kletsen, beetje klussen, beetje lezen, beetje tv kijken, beetje neuspeuteren, beetje...

VAKANTIE VIEREN...

Eerst een HELE lange zomervakantie en nu herfstvakantie.

Jaartje rond VAKANTIE...

Sommige mensen verdienen dat gewoon domweg  ;-)

Grapje natuurlijk, want niemand verdiend het of bijna iedereen verdiend het.
Had uiteraard wel fijn geweest, jaartje rond vakantie.


Helaas zit dat er niet in, onze hangmat is al opgeborgen.

Nog even een paar foto's van vandaag...


De herfst wordt met de dag zichtbaarder.
Bomen die hun blaadjes laten vallen, prachtige herfsttinten...


De uitgebloeide zonnebloemen die dagelijks door vele kleine vogeltjes, zoals de koolmees, bezocht worden.


Winter houtvoorraad...


Hè... mijn dikke lieverd.
Niet dat Vidor altijd even lief is, maar wel mijn dikke lieverd.


En natuurlijk mag ons klein boefje, Mila, ook niet op de foto's ontbreken.
Hier zit ze volgens mij uit te vogelen wat ze zoal even kan uitvreten.


Zo... nu weer verder met onze LANGE VAKANTIE.

2 opmerkingen:

Arno zei

Dag fijne vakantiegangers.
Door enorme drukte gaat het ons niet lukken.
Uiteraard rond de kerstdagen zijn we er wel.
Jullie vermaken je wel daar ben ik niet bang voor.
Tot december.
Groetjes Arno en Pamela

Cilia zei

Hoi Arno en Pamela,
Fijn dat jullie het druk hebben (tenminste als het prettige drukte is ;-)), maar ja... wel jammer dat jullie de herfst hier missen.
Nog even en dan is het alweer Kerst, TOT DAN.
Vriendelijke groetjes van ons beiden,
Henk en Cilia