Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

donderdag 10 augustus 2017

Wat zien ik...


Vidor en Mila...


Beiden gebiologeerd naar ons toekomstig (???) weiland aan het kijken.

Altijd een prachtig gezicht om ze zo met zijn beiden op het terras te zien zitten, kijkend of er ook een hert (ree) te spotten valt. Regelmatig hebben ze geluk en zien ze er één in de verte. Dan kunnen ze tijden lang stil zitten en maar kijken. Mila is nog ietwat ongeduldiger, drentelt soms even wat heen en weer, maar ze leert het ondertussen al wat.


Beetje slechte foto, helaas krijg ik hem er niet beter op met mijn camera.


6 opmerkingen:

Yvonne zei

Hi Cilia, wat een leuke foto van Vidor en Mila en wat hebben zij een heerlijk leven bij jullie, uhhh jullie trouwens ook!Dat nieuwe hek vind ik wel een heel goed idee, en zo grappig van dat materiaal, veel leuker dan uit een bouwmarkt! liefs van mij

Cilia zei

Hoi Yvonne,

Het is hier ook heerlijk voor de honden, al betwijfel ik het of de honden het ook zo zien. Denk dat een hond net zo gelukkig kan zijn in een tuintje van 5 bij 5 meter, als ze maar de gelegenheid krijgen om dagelijks lekker te kunnen rennen.
Vidor en Mila komen in Nederland niet minder vrolijk over, ik trouwens wel ;-)

Grappig hek hè! Daar kom je niet zo maar een tweede van tegen en al helemaal niet bij de bouwmarkt ;-)

Lieve groetjes, Cilia

Rozen van Papier zei

Prachtige omgeving Cilia. Zo bijzonder zo'n hertje.
Groeten Janny

Cilia zei

Hoi Janny,

Is ook iedere keer weer een pracht gezicht, zo vanuit de luie tuinstoel.

Vriendelijke groetjes, Cilia

Ger zei

Dag Cilia,

Past helemaal in jullie mooie omgeving een ree of hert.
Kijk ze daar nou mooi op afstand staan te loeren naar het wild,Mila zal vast haar eigen gang gaan maar ook van Vidor zijn gedrag leren.

Las vorige week in App dat dochterlief tijdens vakantie in Hongarije op één avond hert op het bord had(dat lees jij natuurlijk liever niet)
en op 'n haar na op de motorkap van de auto toen ze terug naar vakantiechalet reden.
Gelukkig zagen ze het beest in schemerdonker nog net op tijd de weg oversteken.

Lieve groet,Ger

Cilia zei

Hoi Ger,

Altijd weer een mooi gezicht om de honden zo te zien zitten kijken naar het wild, soms trilt Vidor er van spanning zelfs wat bij ;-)

Hahaha, nee hoor Ger ik vind het niet erg om te lezen dat je dochter hert op haar bord had. Ik ben zelf geen vegetariër, maar hoef geen stukje vlees van een dier die ik levend in de ogen gekeken heb. Tja... best wel hypocriet, ben er ook absoluut niet mee opgegroeid en wens het ook nooit te doen...dan ga ik sterk overwegen om alsnog vegetariër te worden ;-)

Hier is het ook altijd flink oppassen op de weg, vooral tegen schemer.
Gelukkig is het goed gegaan met je dochter.

Lieve groetjes, Cilia