Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

woensdag 23 maart 2016

Potverjandriedubbeledosiale...


Potverjandriedubbeledosiale... de wereld kan wel vergaan terwijl wij hier vrolijk lachend en zingend bramen uit de tuin zitten te verwijderen... ons lichtelijk ergerend aan de gemene splintertjes die in onze handen prikken.

Gruwelijk wat mensen soms andere mensen aandoen.

Wat had het mooi geweest als ik hier de oplossing voor al die ellende eventjes neer kon krabbelen.

Helaas is het niet zo eenvoudig.

Uiteraard heb ik wel zo mijn mening, maar geen oplossing... zodoende ga ik weer over tot de orde van de blog en keuvel er 'gewoon' weer lustig op los over koetjes en kalfjes.

Dit moest ik even kwijt...

Geen opmerkingen: