Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

maandag 17 februari 2014

Soms, heel soms...


Soms zijn er van die momenten dat je graag iets delen wilt...
Soms zijn er van die momenten dat de tijd daar nog niet rijp voor is...
Soms zijn er van die momenten dat je het daar dan maar bij laat...

Popeldepopel...

Tsja... dan maar even wat anders.

Nog een kleine twee weekjes en dan gaan we weer bekijken wanneer we die kant opgaan.
Als de zon staat te schijnen en ik een blik in onze tuin werp, daar waar het momenteel vol staat met sneeuwklokjes en krokussen, zit ik alweer te popelen om die kant op te gaan.
Nieuwsgierig of de sneeuwklokjes en krokussen bij Le Pre Bonnet ook aangeslagen zijn en volop staan te bloeien. Of de narcissen alweer tevoorschijn komen...

Popeldepopel...

Tsja... nog even wat geduld hebben. Dan maar aan de stofzuig ;-(

5 opmerkingen:

Ger zei

Hoi Cilia,

Ook al zal het een fraai gezicht zijn 'n tuin vol met sneeuwklokjes en krokussen wanneer jij naar buiten kijkt.....
maar diep in je hart zijn je gedachten daar......daar waar je zó graag bent,in je geliefde Frankrijk.
De tijd vliegt en voor je er erg in hebt is het alweer zo ver☺☺.

Jij laat even niet de honden uit maar gaat aan de wandel met de stofzuiger door het huis;-)

Ik ga eens even in de oven kijken of de pan met rendang gaar is,jaja......''restaurant mama'' , zoonlief en schoondochter komen vandaag tegen etenstijd aan op Eindhoven Airport na 5 dagen Pisa,ook al kwamen er de afgelopen dagen foto's in WatsApp voorbij in mijn TF van de lekkerste gerechtjes,toch denk ik mijn Thaise schoondochter kennende zij de Aziatische kookpot gemist heeft. Dus zitten wij straks met vieren aan tafel en luisteren we gezellig naar hun ervaringen van de afgelopen dagen tijdens het happen.

ps
ogen kijken weer goed,vrijdag zijn mijn 3 nieuwe brillen klaar,een met glazen op de juiste sterkte,een zonnebril op sterkte en een hippe rode lees/computerbril.
De ''spinnetjes'' die wiebelen nog steeds in mijn gezichtsveld,maar volgens de oogarts en opticien ga ik daar op den duur aan wennen en zie ik ze niet meer,maar ze gaan nooit meer weg.

Lieve groet en tot blogs!!!
Ger

Walter zei

Ik ken je situatie natuurlijk niet, maar ik dacht even aan..oma worden? Hahaha

Cilia zei

Hoi Ger,

Het lijkt ook erg leuk al die witte en paarse bloemetjes in de tuin :-)
Weet je Ger, het is niet zo zeer Frankrijk... maar de natuur, de bergen, de stilte en niet te vergeten de vrijheid die ik daar zo prachtig vind. Heerlijk met m'n bakje koffie (in de zon) midden in de natuur zitten genieten, mmm... Al moet ik zeggen dat ik er momenteel niet volledig zou willen wonen, want ook hier vind ik het prima toeven.

Aziatische kookpot, WatsApp,TF... ??? Ik loop een beetje achter Ger, geen van drieën ken ik ;-)
Dat het een gezellig etentje geweest is geloof ik meteen. En dat het smullen geblazen was... ook. Jou inschattende :-)

Tjemig wat lijkt me dat vervelend zeg... met die spinnetjes. Hoop dat het snel gaat wennen.
Maar och, wat wordt je heerlijk verwent ... gelijk DRIE brillen. Klinkt wel erg hip, een rode leesbril... toch wel met een mooi bijpassend koordje eraan hè!

Hoop dat het een fijne avond is/was en hele vriendelijke groetjes.

Liefs,
Cilia

Cilia zei

Hahaha gekke Walter, Oma Cilia... nee zover is het nog lange niet, bij mijn weten. Ik heb nog geen grijs haar ;-)

Wel lief gedacht hoor, hahaha...

Groetjes,
Cilia

Walter zei

;-)