Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

woensdag 2 maart 2011

Fahr'n fahr'n fahr'n auf der Autobahn

Vrijdag weer over de autobaan richting Frankrijk, Yes....
Deze knapperd heeft er vast ook weer veel zin in...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Soms heb ik, als ik 's morgens mijn grote teen voorzichtig naar buiten steek, meteen een of ander deuntje in mijn hoofd zitten. Zo'n deuntje blijft dan vaak ook de gehele dag hangen. Nou moet je niet denken dat er dan een mooi klassiek deuntje of iets dergelijks zich in mijn hoofd genesteld heeft. Nee... doorgaans één of ander walgelijk hoempa-pa muziekje. Loop ik de godganse dag met zo'n afgrijselijk deuntje in mijn hoofd. Zo ook vanmorgen, werd ik wakker met het deuntje: Fahr'n fahr'n fahr'n, auf der Autobahn van Kraftwerk. De hele dag galmt dit liedje door mijn hoofd, zodoende de tekst boven deze blog. Ik vond hem wel erg toepasselijk, want als alles meezit, en dat lijkt er wel op (op dat gekke deuntje na), gaan we vrijdag weer even een paar daagjes naar ons huisje.

3 opmerkingen:

Dees zei

Heerlijk! Geniet er van!. De lente komt er aan, dus ook wat dat betreft is er weel veel om ons op te verheugen....

Anoniem zei

Veel lezier.
Het is er goed weer de komende week.
Wij gaan de 12e weer voor een week.
Oja, je wandelstuk staat bij ons voor de deur.

Cilia zei

Hoi Dees, ik verheug me echt alweer super op de lente, laat maar komen...

Hoi Anoniem, hahaha dat wordt een hele klim omhoog zo zonder wandelstok. Zeg Arno en Maaike de groetjes en ook alvast een hele fijne 'klus'week gewenst.