Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

maandag 7 juni 2010

Welke kleren mee?

Even een suffig stukje, maar wel iets waar ik altijd mee geconfronteerd word als ik weer voor langere tijd weg ga. Als kind, toen ik nog thuis bij mijn ouders woonde, moest ik altijd, de week voordat we op vakantie gingen, mijn oudste kleren aan. Vaak gingen we voor zes weken weg met als gevolg dat er heel veel kleren mee moesten. Bij ons thuis was geen droger, wat inhield dat we de laatste week kleding, wat er echt niet uitzag, aan moesten hebben die niet mee hoefden. Als kind vond ik dat verschrikkelijk en nam mij voor om dat op latere leeftijd anders aan te gaan pakken. Maar niks van dat alles, ook nou nog sta ik te dubben voor de kledingkast. Zo ook vanmorgen, nadat ik terug was van mijn dagelijkse wandeling met de honden, was mijn broek tot ver boven de knieën nat. Dus een schone broek zoeken en bij elke broek denken, moet ie mee of moet ie niet mee. Ik heb de neiging om dan maar de aller oudste broek te pakken met een verschoten shirt en dan nog twijfelen, want ja je weet maar nooit, misschien wil ik die ook mee. Misschien toch eens overwegen om een droger aan te schaffen. Joepie we gaan op vakantie....

1 opmerking:

Dees zei

Heel veel plezier, en een goede reis!
Ik hoop dat jullie 3 heerlijke weken hebben!