Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

zaterdag 5 juni 2010

Nog één week...

Ze blijven mooi, ik hoop dat ze alweer wakker zijn.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zo, mijn tand zit weer vast, een fluitje van een cent, ook al zat ik erbij alsof er iets heel verschrikkelijks ging gebeuren. In principe kan ik nou weer op naar Frankrijk, 't is dat Henk nog even een cursus moet doen, maar anders.... Vanavond kregen we trouwens een minder mooi bericht, een vriend van ons in Frankrijk heeft een ongeluk gehad. Met als gevolg dat hij de eerste tijd in het ziekenhuis in Moulins moet liggen. Dus dubbel blij dat we volgende week die kant opgaan, kunnen we hem zo af en toe wat proberen op te beuren daar in het ziekenhuis. Dat geeft wel een beetje een raar gevoel, omdat we meestal, als we in Frankrijk zijn, wel even bijelkaar langskomen, vrolijk over van alles en nog wat kletsen. Maar goed het is niet anders en we hebben er wel zin in om hem wat op te fleuren. Henk is trouwens verwoed aan het kijken naar een tv en een schotel, bang dat hij het voetbalspektakel moet missen. Niet heus hoor, maar hij zou het wel prettig vinden om zo af en toe even te kijken. NOU, ik niet, ik heb er helemaal niets mee. Dus even afwachten of het hem nog gaat gelukken de komende week. De vlaggetjes en de oranje shirtjes mee, echt niet dus. Verder ben ik erg nieuwsgierig of de relmuizen alweer wakker zijn. Meestal in de juni maand worden ze weer wakker. Zijn echt ontzettend leuk om te zien. Wat ook erg leuk is zijn de kolibrievlinders, die zaten er vorig jaar heel veel, helaas heb ik daar geen foto van. Maar als ik ze zie probeer ik ze te fotograferen. Ook zitten er vaak hele grote vlinders, erg mooi om te zien. Ook hiervan geen foto's, alleen een klein groen vlindertje. Ach ja....

Geen opmerkingen: