Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

zondag 12 juni 2016

Een spannende dag...



Piepklein blogje...

Vandaag, zondag, belooft een spannende dag te worden.
Daarover één van de komende dagen meer.

Wel kan ik alvast verklappen dat Henk eventjes naar Avignon gaat en ik helaas niet mee kan.
Ondanks dat de honden en ik niet mee gaan is het voor ons allen een spannende dag.

Zo, meer kan... of beter gezegd wil, ik nu nog niet verklappen. Of het nu positief of negatief uitpakt, ik kom er nog op terug ;-)

FIJNE ZONDAG




6 opmerkingen:

Yvonne zei

OH MIJN GOD wat ben ik nieuwsgierig!!!!!
Verzin van alles maar heb geen idee . . .
liefs van mij

Cilia zei

Henk zit al in Avignon en ik loop hier een beetje als een kip zonder kop in het rondte.
Fijne zondag Yvonne, je hoort nog wel ;-)

Ger zei

Hoi Cilia,

Wat het ook mag zijn of worden, hoop wel dat het niet al te spannend voor jullie zal zijn om de dag door te komen.

Succes of sterkte gewenst.......
weet niet in welke richting ik moet denken.

Liefs,Ger

Cilia zei

Hoi Ger,

De vlaggetjes hangen hier al uit (bij wijze van spreken, ze liggen helaas in Nederland... maar anders...)
Het is zo'n 4 uur rijden van Avignon hier naar toe, ik verwacht Henk over een uurtje of 3 terug. ERG SPANNEND (wel in positieve zin) ;-)

Lieve groetjes en je leest het ZEER binnenkort, Cilia

Yvonne zei

Ik denk dat er 'iets' opgehaald wordt . . .

Cilia zei

Warm... ;-)