Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

donderdag 21 mei 2015

Eventjes... HALLO...


Druk met de voorbereidingen bezig...

Eén daarvan was een tandartsbezoekje. Jaja... WAS. Ik ben vanmorgen geweest dus het zit er nu op.

Tjemig... daar zie ik doorgaans vreselijk tegen op.

Zo ook dinsdag.
Ik was stellig in de veronderstelling dat ik woensdagochtend naar de tandarts moest. Ter voorbereiding ga ik dan vaak even een dag van tevoren al wat in de stress zitten. Komt Henk laat in de middag thuis van zijn werk, zegt hij : Je moet toch donderdagochtend naar de tandarts. Ik naar binnen rennen om op mijn afspraakkaartje te kijken, en jawel hoor... heb ik me daar voor NOP in de stress gezeten. Spanning trok gelijk wat weg, er kon zelfs waarachtig een vreugdedansje vanaf.
Woensdag natuurlijk even opnieuw wat gespannen, want ja... 'goed begonnen is half gewonnen' zal'k maar zeggen.
Angst voor de angst, wat toch een idioot gebeuren. En voor wat? Voor 10 minuutjes in de tandartsstoel liggen.
Mijn buik borrelt er nu lustig op los, de spanning trekt er luidkeels uit. En ik... ik heb d'r weer zin in, soms is het leven zo gek nog niet ;-)

Tja... sommige mensen zitten met enge ziektes, of zelfs met de dood. En ik, ik met de tandarts. Ik geneer me er ook wel een beetje voor, vandaar dat ik het er nooit over heb.

Nu weer volop tijd om me met verdere voorbereidingen bezig te houden, zoals me afvragen of ik de ramen nog ga wassen voor vertrek, of niet. Of ik me nog even op de tuin hier ga storten, of niet. Zo nog enkele van die dingen waarbij ik zit te wikken en te wegen... wel of niet.

Zo zie je maar... druk druk druk... vandaar dat ik momenteel weinig aan bloggen toe kom. Dat hoop ik te compenseren als we weer in Frankrijk zitten. Dan zet ik ieder bloemetje e.d. tot vervelens toe weer op de blog... met bijpassende tekst uiteraard.


Eventjes... HALLO... we zijn er nog...


Een sneue foto erbij... betere heb ik niet. Henk maakt bijna nooit foto's, tja... en dan krijg je zoiets als dit ;-)

Wellicht tot de volgende blog... 

Geen opmerkingen: