Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

zaterdag 29 december 2018

Tussen kerst en de jaarwisseling...


Beetje van die verwarrende dagen, dagen dat ik me soms afvraag : Wat voor dag is het vandaag.
Tevens ook heerlijke dagen, Henk twee weken vakantie... dus veel tijd om lekker buiten bezig te zijn. Wat ik zelf daar wel eens prettig aan vind, is dat ik dan 's morgens soms lui in pyjamabroek een puzzeltje of zo kan maken, terwijl Henk er met de honden uit gaat. Als Henk aan het werk is, dan is dat doorgaans mijn taak. Nou ben ik wel dol op lopen, maar ik moet bekennen dat ik niet echt een ochtendmens ben ;-)

Verder zijn we hier nog steeds bezig met de houtvoorraad aanvullen, dat blijft de komende tijd ook nog wel.


Voor de vogeltjes buiten weer allemaal vetbollen en pinda-netjes opgehangen. Tevens een klein bakje voor ze gemaakt waar we wat los zaad voor ze op kunnen leggen.

Ook zijn we binnen wat bezig.


Het plan is om er een deur (oude paneeldeur met glas) bij te maken, daar waar we momenteel eerst voor nood een gordijn opgehangen hebben, aangezien we nog geen geschikte deur gevonden hebben. Aan de natuurstenenmuur kant zit voor nood hout, daar maken we uiteindelijk natuursteen. Zomers denk ik dat de deur meest open staat, maar in de winter komt er vrij veel tocht uit de schuur... vandaar dat we besloten hebben om er een deur tussen te maken.
Ook zijn we bezig met de trap in de keuken, deze willen we wat verfraaien. Als het leuk wordt volgt er een foto ;-)

Ach... en gisteren even op kraamvisite geweest, wat een schatje. Ik had haar wel zo mee willen nemen, maar ja...


Wat ontzettend lief...

Nu zo langzamerhand op naar het nieuwe jaar, morgen komt onze zoon deze kant op... altijd weer gezellig, veel zin in.


Nog even een laatste sfeerfoto, zo prettig als de zon overdag door het raam naar binnen schijnt.

~~~~~~~~~~

Rest mij nog om jou, als lezer van deze blog, alvast een hele fijne jaarwisseling toe te wensen.

EN 

HEEL VEEL GOEDS

IN 

2019

Liefs van ons beiden,
Henk en Cilia  👫

~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~




2 opmerkingen:

Walter zei

Natuurlijk wordt het leuk!
Mijn allerbeste wensen voor; Henk en Cilia. :-)

Cilia zei

Hoi Walter, voor jou ook de allerbeste wensen en een vriendelijke groet.