Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

maandag 29 november 2021

Update SNEEUW...

 

Nog even enkele foto's van de witte wereld. Foto's zijn met de telefoon gemaakt, aangezien ik nog geen nieuwe kaartlezer voor mijn camera heb.


De sierkalebasjes hebben hoedjes gekregen.


Zachte kussens in de stoel.


Eén van onze bruggetjes.


Nog een bruggetje.


De zaagbok.


Even niet aan het klussen buiten.


Ziet er wel erg leuk uit, maar op sommige plekken zak je tot de knieën in de sneeuw.
Met andere woorden ; het loopt behoorlijk ongemakkelijk.


Maar her en der ware kunstwerkjes.


De één heeft een nog grotere hoed op dan de ander.


Even geen koffiedrinken buiten.

Ik las vandaag nog in een frans krantje dat er gisteren, hier niet ver vandaan op de A89, zo'n 1500 auto's vast gestaan hebben in verband met sneeuwval. Sommige stonden zo'n 20 uur vast. Tjemig je zou maar 20 uur in je auto moeten zitten wachten totdat je eindelijk weer verder kunt. Ik heb best te doen met die mensen, brrr.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ben n beetje jaloers cilia jullie zitten heerlijk in de sneeuw en hier in nl alleen maar nat en koud en bij t houtkacheltje denk ik ha ha gr c

Cilia zei

Ondertussen is de sneeuw zo weg, wat wij absoluut niet erg vinden ;-)
Zien nog wel sneeuw aan de overkant liggen, daar is het een stuk hoger dan hier.
Houtkachels staan hier ook de gehele dagen aan, dat is dan wel weer fijn.
Groetjes, Cilia