Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

vrijdag 22 november 2019

Lonkende bergen...


Even weer in Nederland.

Best weer een beetje wennen in het begin.
Ondertussen was ik er zo'n 4 a 5 maanden niet meer geweest.
Aan de ene kant ben ik best een behoorlijk sociaal mens die graag even mag klepperen, maar aan de andere kant hou ik ook enorm van stilte en een teruggetrokken leven.
De balans tussen beiden vinden, daar heb ik soms nog wat moeite mee.
Twee weekjes Nederland is eigenlijks veel te weinig, veel te weinig om al onze lieve vrienden en familie te bezoeken en of te ontvangen. Te weinig tijd om alle achterstallige klussen hier aan ons huis en de tuin te realiseren. Te weinig tijd voor zovele dingen die we eventueel wel hadden willen doen.

MAAR... de bergen lonken alweer.

Nog even twee nieuwe banden onder de auto, nog even een beukenhaagje poten, nog even boodschappen halen, nog even.......

EN DAN... weer op naar Frankrijk.


Trouwens best wel even genieten hier in Nederland.
Dat dan wel ;-)


4 opmerkingen:

Walter zei

Tja, ik kan mij iets voorstellen bij dat gevoel....

Cilia zei

Hoi Walter, het is een beetje een dubbel gevoel. Maar... wel alweer veel zin om naar Frankrijk te vertrekken (de tassen staan klaar ;-)).
Een goed weekend en vriendelijke groetjes, Cilia

East Design Productions zei

lASTIG, gevoelens die maar heen en weer reizen.....wij vonden het erg fijn jullie in levende lijve te zien en spreken. We zullen je alweer missen !

Cilia zei

Hoi lieve beiden, wij hebben ook genoten van het weerzien. Heerlijk gelachen en weer wat bijgepraat :-)
Eerlijk gezegd ben ik ook niet geschikt voor het hebben van twee woonplekken ;-) Grapje... ik heb weer zin om naar de bergen te vertrekken en verheug me er tevens alweer op om jullie over enkele maandjes weer te zien... Dus dubbelpret.
Het ga jullie goed en tot snel weerzien.
Liefs van ons beiden, Henk en Cilia