Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

woensdag 26 juni 2019

Niet storen s.v.p.



'T moet niet gekker worden...

Even vergeten de deur op slot te draaien, kom ik op mijn slaapkamer tref ik dit aan. Hm... het ontbrak er nog maar net aan of ze had het dekbed over zich heen getrokken ;-)
Terwijl ik een foto van haar neem gewoon stoïcijns blijven liggen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Onze Mila krijgt zo'n beetje alle deuren open, vandaar dat ik doorgaans mijn slaapkamerdeur op slot moet draaien om haar daar te weren.


4 opmerkingen:

Walter zei

Maar wat een geluk dat de kamer niet op slot zat!
Het levert een schitterende foto op, hoofdprijs waardig!
Mila als filmster doet het goed... ;-)

Ger zei

Hoi Cilia,

En jij maar denken dat het jou/jullie mandje is.....
mooi niet zoals je ziet🤣
Ik vind het altijd wel een aandoenlijk gezicht wanneer iemand lekker ligt te slapen en dat is nou ook weer het geval.
Je weet met die hitte van de afgelopen dagen toch ook niet meer waar je het zoeken moet.........
behalve jullie Mila dan,die weet dat heel goed.

Lieve groetjes,
Ger

Cilia zei

Tja... maar toch heb ik haar liever niet op mijn bed en al helemaal niet op mijn hoofdkussen ;-)

Cilia zei

Hoi Ger,

Het ziet er uiteraard wel zeer aandoenlijk uit, maar het liefst niet op mijn bed ;-)

Tjemig, wat was het warm zeg de afgelopen dagen. Vandaag recht een verademing.
Zag dat het in Frankrijk NOG warmer was, pfff.
Zaterdag gaan we waarschijnlijk weer die kant op, dan zou het ook weer erg warm zijn. Bah... maar ja we hebben het niet voor het kiezen.

Lieve groetjes en alvast een fijn weekend, Cilia