Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

zaterdag 24 december 2016

Joyeux Noël...


Joyeux Noël


Hele fijne Kerstdagen toegewenst vanuit Le Pre Bonnet...
~~~~~~~~~~~~

VAKANTIE...
Hier even heerlijk een weekje vakantie. Afgelopen week heeft Henk nog gewerkt, thuiswerk. Dat is in ons geval erg fijn, kunnen we hier wat langer verblijven.
Zomers zit Henk op de mezzanine, daar heeft hij zijn eigen werkplek, waar wij (de honden en ik) hem niet storen tijdens het werk. In de winter is het daar te koud om te werken, omdat het daar wel even duurt voordat het er behaaglijk is, zodoende zit hij dan op de slaapkamer boven de keuken waar het aangenaam warm is.

Afgelopen week zijn we nog met onze Mitsie, hier, naar de dierenarts geweest. Het ging helemaal niet lekker met haar. Zij heeft een AB-kuur gehad, volgende week krijgt zij er nog een. Ze is er wel iets van opgeknapt, dus hopen dat ze nog een tijdje bij ons kan blijven. Tja, dat vreet onwillekeurig toch wel een beetje aan ons, maar tegelijkertijd zijn we blij dat ze nog steeds bij ons is.
Verder gaat het hier PRIMA, Vidor en Mila zijn helemaal in hun noppies hier. Lekker veel buiten en leuke lange wandelingen.

Ah... nog wel een klein akkefietje afgelopen week. Was ik me daar plots bijna gestikt in een PATATJE. Tjemig, moet je toch niet aan denken om zo aan je einde te komen ;-(
Ooit, vroeger toen ik nog jong was, was er een man in een welbekende rookworst gestikt voor de winkel waar ze die verkochten. Zeker al meer dan 40 jaar geleden, maar het blijft me nog altijd bij. En eerlijk waar, hoe erg het ook voor die man en zijn naasten was (ik ken ze niet), het blijft hilarisch, zelfs na 40 jaar maken we er nog grapjes over.
Gelukkig is mijn patatje na veel gehoest en gedoe uiteindelijk naar beneden gezakt en is mij bespaart gebleven dat ik zo mijn aardse bestaan verlaten heb ;-)

Komende week zijn we van plan om weer wat bomen te kappen, mits het weer het toe laat. Een nieuwe houtvoorraad aanleggen voor de komende jaren. Een telkens terugkerend ritueel.


Zo, nu op naar de Kerst. Nogmaals hele fijne Kerstdagen en veel liefs...

Henk en Cilia
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~


2 opmerkingen:

marja zei

Jullie ook een fijne kerstdag(1😀), en een geweldig 2017 . Dikke knuffel aan de honden .

Cilia zei

Hoi Marja,
Ja, maar 1 kerstdag hier, maandag weer een 'gewone' dag.
De honden stralen helemaal van die dikke knuffel ;-)
Zeg, leuk om weer even van je te horen en voor jou ook HELE FIJNE KERSTDAGEN (of kerstdag) en de BESTE wensen voor 2017
Vriendelijke groetjes, Cilia