Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

maandag 21 september 2020

De aardbei...

De aardbei... 


Sommige bloemen bloeien voor de tweede keer, zoals o.a. duifkruid en margrieten.

Sommige groenten doen het voor de tweede keer, zoals o.a. de bonen en de komkommers.

Zo ook de aardbeien.

Er zit momenteel één heerlijke rode aardbei in de aardbeienmand. Het geval wil dat ik het zonde vind om hem te plukken, want het staat zo leuk die ene prachtige mooie rode aardbei. Nu zit ik een beetje in tweestrijd, want als 1 van de honden de aardbei in het oog krijgt is de kans ZEER groot dat de aardbei het niet overleeft. Maar het staat zo liefelijk die ene prachtige mooie rode aardbei.

Ik neem het risico en laat de prachtige mooie rode aardbei hangen.

Kijk ik een uurtje later weer... WEG prachtige mooie rode aardbei. Henk komt aangelopen, veegt zich nog even om de mond en zegt : Hij smaakte verrukkelijk.

Het is maar goed dat we niet getrouwd zijn, want dit zou toch echt een heuse reden voor een scheiding kunnen zijn ;-(


2 opmerkingen:

Ger zei

Hoi Cilia,

We genieten allemaal op een andere manier van het leven...
Ik kan helemaal met je meevoelen wat die ene heerlijk uitziende aardbei met je doet,wij vrouwen kunnen vertederd genieten van het kijken naar één aardbei,mannen pakken dat heel anders aan......laten zich eerst verleiden door deze aantrekkelijke rode zoete vrucht en dan......hap,slik,weg......is het zomerkoninkje.
Zo te lezen hoef ik me niet af te vragen wie van jullie het meeste plezier heeft gehad aan dat ene korte moment;-)
Misschien kun je Henk een volgende keer nog eens terug pakken met een goed uitziende nep aardbei,haha....

Je hebt altijd de mooie foto nog.
Groetjes en fijne dag,
Ger

Cilia zei

Hoi Ger,

Erg grappig zoals jij het beschrijft... zo had ik het nog niet bekeken. Ik had zelfs helemaal niet aan Henk gedacht, maakte me alleen druk om de honden, aangezien beiden dol op bramen, frambozen en uiteraard ook op aardbeien zijn.

Nou ja 't is niet anders, nu maar hopen dat het kleine nog groene aardbeitje ook wat dikker en zo mooi rood gaat worden :-)

Lieve groetjes,
Cilia