Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

zondag 28 november 2021

Brrr... winters weertje vandaag

 
Klein weersberichtje...

Afgelopen dagen VEEL sneeuw hier.
Vandaag bleef de sneeuw liggen, minstens zo'n 40 centimeter.
Bewijs staat op mijn fotocamera, helaas is mijn kaartlezer kapot... dus kan de foto's nog niet plaatsen.
Kan wel vertellen dat het, voor even, mooi lijkt. Nog een klein beetje met de Kerst en dan... dan mag om mij de lente beginnen.

Even twee foto's speciaal voor Yvonne...


Foto vandaag genomen.
Wel even leuk.


Foto van vorige week.
Vind ik persoonlijk toch leuker :-)



2 opmerkingen:

von zei

Haa wil je nú alweer lente? Nog effe wachten hoor . . . Wij leven al weken onder nul hier en ik vind het persoonlijk wel erg fijn, daarbij ook zo mooi, alles zwaar berijpt en is net of overal vachtjes op liggen! Ik heb zo moeten lachen om jouw muisjes met die tandpasta! Ik kan mij zo voorstellen dat je hier van op keek, lachen! Geen echte muizenkost zou je denken! Wij hebben eens op een camping in Frankrijk gehad dat toen we weer in de auto stapten (wij hadden toen nog een caravan) bleek dat er muizen in de auto geweest waren en aan alle rolletjes extra strong pepermunt gegeten hadden!Stonken vast niet meer uit hun muizenmuiltjes . . . doei liefs van mij

Cilia zei

Hoi Yvonne,

Tja, ik vind het wel even leuk maar geef mij maar de lente. Kou vind ik al helemaal niets, even... maar niet te lang.
Denk dat Zweden niet echt mijn landje zou zijn, te lange winters en... te vroeg donker in de winter. Misschien een zomerhuisje, want de natuur is daar bij jullie ook schitterend :-)

Hahaha, muizen. Weet je wat ook grappig is : we hebben voor ons keukenraam vetbollen en pinda's hangen, staan er zo af en toe muizen buiten op de vensterbank op twee pootjes te snuffelen. Je ziet ze denken : ik ruik toch wat.

Trouwens wat prachtig die ree daar bij jullie in de tuin, zo dicht bij huis. Echt wel genieten.

Veel liefs vanuit wit Le Pre Bonnet,
Cilia