Montagne Bourbonnaise

Montagne Bourbonnaise
Kom binnen, een kijkje in en om ons huis nemen. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

dinsdag 9 april 2019

De beestenboel...


Soms mogen de honden zich even lekker uitleven, eigenlijks dagelijks wel, maar soms met een kartonnen doos.


Geef ze een grote kartonnen doos...


En ze zijn zo een half uur zoet...


Samen scheuren is ook een feestje...


Het kan nog kleiner gescheurd worden...


Morris aanschouwd het spektakel van een veilige afstand...


En Femke, die denkt : laat mij maar lekker voor de houtkachel liggen.

Tja... en na het feest komt het opruimen. We hebben de honden nog niet zo gedresseerd dat zij dat doen... dus rest ons niets anders dan zelf de hele vele, klein gemaakte, stukjes karton bij elkaar te rapen.


4 opmerkingen:

Walter zei

Femke heeft mazzel en kiest eieren voor haar geld!
(krijgt ze eigenlijk zakgeld?) :-)))

Ger zei

Hoi Cilia,

Nou........ik kan je verzekeren dat het bij ons een stuk minder lol geeft wanneer Har bezig is met zijn papierversnipperaar.
Zal niet bij me opkomen om daar gezellig foto's van te maken;-)
Wil niet zeggen dat het hier nooit een beestenboel is ook zonder huisdieren.

Fijne dag en lieve groetjes,
Ger

Cilia zei

Hoi Walter,

Je brengt mij op een idee. Ik zat mij al tijden af te vragen waar Femke de gehele tijd over ligt te dromen.
Nu weet ik het. Zij droomt waarschijnlijk over betere tijden, tijden dat zij ZAKGELD krijgt... die ze nu helaas nog niet heeft ;-)

Vriendelijke groetjes, Cilia

Cilia zei

Hoi Ger,

Nou ik weet het zo nog niet, misschien levert het wel HELE LEUKE foto's op van Harry, bezig met de papierversnipperaar ;-)

Ooooooh... ik had toch echt wel gedacht dat het daar bij jullie smetteloos schoon was. Valt me wel een beetje tegen, hahaha...

Hele lieve groetjes, Cilia